Δραστηριότητες
Τεχνική υποστήριξη
Συνεργαζόμενες εταιρείες
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
 
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • HARDWARE
    Εξοπλισμός
    Service
  • SOFTWARE
    Λογιστές
    Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
    Antivirus
  • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ - ΙΝΤΕΡΝΕΤ
    Τηλεφωνία
    Ιnternet Solutions
    Υπηρεσίες Πρόσβασης Υπηρεσίες Broadband
  • ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
    Εξοπλισμός
  • Digi-retail Ενίσχυση επιχειρήσεων λιανεμπορίου για την υλοποίηση ψηφιακών επενδύσεων
    ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    NEWSLETTER
     
    Εισάγετε το e-mail σας αν θέλετε να καταχωρηθείτε στην λίστα αλληλογραφίας μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τις υπηρεσίες και τις προσφορές μας
     
     
      Νέα
    µία εξελιγµένη Loyalty Card
    Γιατί Loyalty Card Με την χρήση της τεχνολογίας των καρτών, δηµιουργεί µία εξελιγµένη Loyalty Card η οποία καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες της καθηµερινής ζωής του καταναλωτή (ταξίδια, διαµονή, διασκέδαση, αγορές καταναλωτικών αγαθών, υπηρεσιών κλπ). Η Loyalty Card προσφέρει στην Επιχείρησή σας το πλεονέκτηµα της πρωτοπορίας µε την χρήση της νέας τεχνολογίας και µε την προσθήκη νέων ποιο ευέλικτων μεθόδων πώλησης. H Loyalty Card είναι ένα προηγµένο ηλεκτρονικό σύστηµα διαχείρισης καταναλωτικής πίστης, προσφέροντας στην επιχείρηση όλα τα σύγχρονα εργαλεία για την προσέλκυση καταναλωτών, την καλλιέργεια καταναλωτικής εµπιστοσύνης, ενθάρρυνση των επαναλαµβανόµενων πωλήσεων ανταµείβοντας τους καταναλωτές µε προνοµιακές εκπτώσεις ή δωρεάν παροχές προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα η επιχείρηση αναλύοντας τα σηµαντικά δεδοµένα καταναλωτικών συνηθειών που έχει στην διάθεσή της, μπορεί να εξάγει χρήσιµα συµπεράσµατα για στοχευόµενες προωθητικές ενέργειες και διαφηµιστικές καµπάνιες. Τι περιλαμβάνει 1. Αρχείο Πελατών: Στο συγκεκριμένο module καταγράφονται τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη καθώς και κάποια δημογραφικά στοιχεία. 2. Αρχείο Ειδών: Αν θέλετε αναλυτικότερη καταγραφή της αγοραστικής συνήθειας του πελάτη σας, μπορείτε να καταγράψετε τα είδη που εμπορεύεται η επιχείρησή σας. Αν το επιθυμείτε μπορείτε επίσης, να εισάγετε και τους πόντους που προσφέρουν κάποια από τα είδη σας. 3. Κανόνες Επιβράβευσης: Οι κανόνες επιβράβευσης καθορίζονται από την επιχείρησή σας και ορίζονται από τρεις παραμέτρους:  Τον αριθμό πόντων που αντιστοιχούν σε κάθε ευρώ κατανάλωσης.  Τον αριθμό πόντων που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα είδη που αγοράστηκαν.  Τα επίπεδα εξαργύρωσης πόντων, δηλαδή, ποια είναι τα δώρα που δικαιούται ο πελάτης συγκεντρώνοντας κάποιο προκαθορισμένο επίπεδο πόντων. 4. Στατιστικά και Αναφορές: Πρόκειται για την «καρδιά» του συστήματος. Εδώ παράγονται διάφορα στατιστικά στοιχεία καθώς και αναφορές που σας ενημερώνουν για τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών σας και γενικότερα για την επιτυχία του προγράμματος επιβράβευσης που εφαρμόζετε στην επιχείρησή σας. 5. Καρταναγνώστες: Αποτελεί προαιρετική συσκευή, ωστόσο παρέχει σημαντική βοήθεια με τη γρήγορη και αξιόπιστη εισαγωγή του κωδικού πελάτη στο σύστημα. Τέτοιες συσκευές είναι ο μαγνητικός καρταναγνώστης, ο αναγνώστης barcode καθώς και οι αναγνώστες έξυπνων και επαγωγικών καρτών. Εναλλακτικά, η εισαγωγή του κωδικού γίνεται από το πληκτρολόγιο ή από τερματικό (POS) 6. Πλαστικές Κάρτες: Είναι οι κάρτες που διατίθενται στους πελάτες όπου καταγράφεται ο κωδικός τους. Εκτός από μέσο αναγνώρισης, αποτελούν διαρκή διαφήμιση της επιχείρησής σας στο πορτοφόλι του καταναλωτή.  Πλαστικές κάρτες με ολογράφημα, ταινία υπογραφής, μεταλλικά χρώματα, lamination  Κάρτες με μαγνητική ταινία (HiCo ή LoCo)  Έξυπνες κάρτες (επαφής ή επαγωγικές) • Κάρτες Μελών: Μοιράζονται σε μέλη club του καταστήματος παρέχοντάς τους ειδικά προνόμια (εκπτώσεις, δώρα, κληρώσεις). Σ’ αυτές τις περιπτώσεις καταγράφονται τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη καθώς και κάποιες καταναλωτικές του συνήθειες με σκοπό την επικοινωνία νέων προϊόντων και προσφορών. • Δωροκάρτες: Ο πελάτης αγοράζει την κάρτα με σκοπό να την δωρίσει σε φιλικό ή συγγενικό του πρόσωπο. • Εκπτωτικές Κάρτες: Προσφέρουν μια προκαθορισμένη έκπτωση στον πελάτη με κάθε αγορά. Συνήθως αυτές οι κάρτες είναι ανώνυμες. • Κάρτες Προσφορών: Προσφέρουν προκαθορισμένη έκπτωση με ημερομηνία λήξης. Βασικά πλεονεκτήματα • Οικονομική και πλήρης λύση. • Ελάχιστος χρόνος εγκατάστασης και εκμάθησης χάρη στα απλά μενού και τα πλήκτρα άμεσων ενεργειών. • Πολλαπλά επίπεδα χρηστών της εφαρμογής (διαχειριστής και απλός χρήστης). • Εύκολη δημιουργία κανόνων επιβράβευσης. • Δυναμική δημιουργία λίστας δώρων ανά επίπεδο εξαργύρωσης πόντων. • Δυνατότητα δημιουργίας αρχείου ειδών. • Ο πελάτης μπορεί να συλλέξει πόντους βάσει του ποσού κατανάλωσης, των προϊόντων που αγόρασε ή ακόμη με συνδυασμό των δύο. • Καταγραφή καταναλωτικής συνήθειας του πελάτη και ιστορικά στοιχεία. • Καταγραφή προσωπικών στοιχείων του πελάτη. • Δυνατότητα χρήσης μαγνητικής ή έξυπνης κάρτας ή ακόμη και RFID. • Ταχύτατη εισαγωγή κωδικού πελάτη από μαγνητική κάρτα, barcode ή πληκτρολόγιο. • Πλήθος έτοιμων στατιστικών στοιχείων και αναφορών με δυνατότητα εξαγωγής σε αρχείο για περαιτέρω αξιοποίηση. • Δυνατότητα δημιουργίας των δικών σας (custom) αναφορών. • Συγχρονισμός στοιχείων της βάσης δεδομένων μεταξύ καταστημάτων της αλυσίδας μέσω internet (WinWin! Net).
    ProTeleSys
    ΤΙΡΥΝΘΟΣ 6 - 111 43 ΑΘΗΝΑ - Τηλ. 210 2529990 Fax 210 2529561
    πίσω πάνω